TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Friday, May 7, 2010

Kelebaman mata makin terserlah..


Seriuosly, memang saya sangat mengantuk sekarang ni..
Semalam saya tertido awal tanpa berkemas2.
Saya terjaga kol 1.30 pagi tadi.
Nasib baik terjaga, kalo tak, tak sempat nak kemas2.
Saya dok kemas2 barang sampai kol 5.30 pagi tadi.
Then tido balik.
Memang gila mengantuk lah.


Lepas keja petang ni, saya balik kampung.
Imported driver hokay!
2 orang siap.
(Adik2 saya drive :P)
Saya memang tak larat nak drive malam.
Cukup la dengan pengalaman haritu.
Memang haru la...
Tak tahan la...plus dengan takut.
Takut jumpa benda pelik2 atas jalan.
Hahah! Memang dasar penakut.
Saya nak balik hantar barang2 dan setelkan perkara yang masih pending...
Susah betol jadi perantauan ni..
Beruntunglah sape yang memang dok rumah sendiri.
Saya ni, nak kena travel balik kampung.
Sebab tu, masih ada benda yang tak siap2 lagi ni.
Huhuh!





ZZzzzzZZzzz,....



Eh.
I tertido plak.. :P
Ish3...
Keje2...petang ni ada meeting..




0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!