TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Thursday, May 6, 2010

Jemputan ke Majlis Kesyukuran



Assalamualaikum w.b.t

Jemputan ke Majlis Kesyukuran




Dengan memohon rahmat dan keredhaan Allah SWT
saya dan pasangan ingin menjemput serta mempersilakan
rakan-rakan yang mengenali kami untuk ke majlis perkahwinan kami

ARIFAH & NAZIR

5 JUN 2010 BERSAMAAN 22 JAMADILAKHIR 1431 HIJRAH
12 JUN 2010 BERSAMAAN 29 JAMADILAKHIR 1431 HIJRAH

Semoga kehadiran dan iringan doa restu
para tetamu semua akan menyerikan lagi majlis ini dan
diberkati oleh Allah S.W.T hendaknya.
InsyaAllah




Di sini saya lampirkan kad jemputan perkahwinan saya. So, pada sesiapa yang nak original kad, sila bagi alamat masing-masing kepada saya melalui email chepah123@yahoo.com. InsyaAllah saya akan hantar kad jemputan dalam masa yang terdekat.

0 budak cumil mengomel:

Post a Comment

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!