TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Wednesday, May 26, 2010

Benda pelik berlaku lagi...


Lunch tadi saya keluar dengan RONGGENG.COM.. Kempunan nak makan McD lor (kempunan la kunun, padahal baru je makan :P) Heheh! Saya lapar lor, pagi tadi tak makan. Sempat minum fresh milk je segelas..Biasanya, pagi2 dah baham nasi. Menu saya di pagi hari ialah nasi putih separuh+daging goreng+kuah gulai kuning..Hmmm, lazatnya.. :P.  Memang menu tu je hari2.. Orang kedai tu pon dah paham dah, kalau saya dah sampai kedai dia, dah bubuh nasi siap2.. Ok2, saya tipu. Melampau lak tu.. Mesti korang pelik saya baham nasi di pagi hari kan?Tak pelik pon, memang orang kelantan macam tu..ngeh3.. Apa beza makan nasi lomak di pagi hari dengan makan nasi putih berlauk macam saya tu?? Eh. emo ke saya ni? Heheh.. Tapi, tahan sampai ke malam tau (kalau saya la..). Nak diet jugak sebenarnya..elak makan malam.. Malam makan ringan2 je.. Pas kawin, hantam r habis-habisan..hahahah! (Abam, jaga2 ya! Tak boleh nak tarik diri dah sekarang.. suma dah siap ye  :P). 


Eh, terpanjang pulak ceritanya... Saya nak cerita kejadian pelik tadi sebenarnya ni.. Ok, sambung2.. Harini kereta saya jadi mangsa untuk ke The Mall.. (mangsa?? :P). The Mall je tempat kitorang bersuka ria sebab dekat je kan. Bila dah masuk kereta, saya terperasan ada something yang terjuntai-juntai dari bumbung hingga ke cermin depan kereta. Saya keluar balik dari kereta nak tengok apa benda yang berjuntai2 kat atas bumbung tu.. Alangkah terperanjatnya saya, ada riben bunga berwarna merah putih dok lekat kat bumbung kereta.. cantik.. Adakah anda masih ingat entry saya yang lepas? perihal kejadian pelik lebih kurang macam ni la jugak. Saya taktau sape yang letak. Tapi kenapa di kereta saya? 

Sori ye, gambar tak diambil.. Tak sempat.. Maira suruh saya campak terus bunga tersebut. Takut ada mata-mata yang melihat. Seram...

2 comments:

  1. Eh padan la baba pagi2 memang kena makan nasi. Style org kelantan memang mcm tu rupanya.

    Eh Pah, careful k. Takut ada orang niat tak baik. Tapi mungkin kebetulan je. Take care!

    ReplyDelete
  2. Una:

    Haaa..kan betul..memang style ore kelate mcm tu..hehhe!

    Tu la, naik takut pon ade gak..Hopefully tak de ape..

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!