TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Monday, May 17, 2010

Doorgift



Last month, saya ada pergi satu kenduri kawin di Bangi..
Adik kawan kakjed..
Buat di dewan UKM Bangi..
Pengantin perempuan sangat gorgeous...
Tinggi lampai dan manis...
Ameera plak tak berkelip2 mata dia sebab terlalu asik tengok pengantin tersebut..
Sambil menudingkan jarinya ke arah pengantin tu,



Apaahhh, tengok tu, ada princess la kat situ..cantiknya...
Meeya pon nak jadi princess...



Eh, terpanjang plak cerita..
Saya hanya nak berkongsikan doorgift yang saya dapat masa tu je..



Ni lah doorgift nya..cantik kan? Lain dari yang lain..
Saya memang tak pernah tengok orang bagi doorgift macam ni..
Tak tau la korang macam mana kan.?
Simple and nice..

Nak tau apa kandungan di dalamnya?

Jeng jeng jeng..



Choclairs..dibungkus dengan manila kad yang berbentuk kon..
dan dibaluti dengan sapu tangan...
pastu lilit dengan riben..


So, for BTBs out there, ni salah satu idea DIY doorgift yang boleh anda ikuti...
Cantik..
Rugi plak saya tak jumpa benda ni awal2..
Kalau tak, saya buat benda ni jugak..
Murah pon murah..
Heheh!


1 comment:

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!