TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Saturday, May 29, 2010

Hari2 terakhir ku di KL sebagai CIK Arifah..


Dah habis packing! Esok pagi mau balik kampung bah..Banyak plak barang setelah dilonggok2 ni..Taktau la muat ke tak kereta ni..Tapi, harap2 takde yang tertinggal nih. Baju sanding yang saya ambik haritu saya dah longgok kat depan pintu awal2 lagi..Kalau tertinggal yang tu, naya cheq... :P. Pagi2 esok saya akan bertolak terus dari rumah. Adik2 saya yang drive. Korang doakan perjalanan kami selamat ye.. bye!

4 comments:

  1. Good luck!! ;)

    Wah!! Blog berwajah baru~ I like~ hehe~

    ReplyDelete
  2. Idina:

    Hahah! Saje mengisi masa lapang tadi..suka dok godek2 menda ni.. anyway, thanks dear! :P

    ReplyDelete
  3. Hi Mdm wanna be..
    Wish u luck..
    p/s: Kepulangan anda dinantikan..
    Berhati-hati di jln raya..[pesanan kpd driver]

    ReplyDelete
  4. Kak Af:
    Heheh..thanks kak af..ya. berhati2 di jalan raya..

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!