TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Wednesday, May 19, 2010

Belapa hali lagi mau kawen?

So far, almost my wedding preparations already completed.
Alhamdulillah...
Tinggal nak ambik baju je...
Last weekend saya dah pergi fitting kat Nilai dan Bangi..
Saya ingat, fitting ni kena try baju, then dia akan letak pin2 kat baju sebagai tanda dia nak ukur ikut tubuh badan kita kan?
Rupa-rupanya, dia just ukur badan je..
Kalau macam tu, baiklah dia ukur terus masa saya pergi try2 baju masa nak booking dulu kan?
Ape kes dia soh datang fitting saat2 akhir macam ni kan?
Tak kisah lah, janji dah setel..hehe...


Apalagi ye?
Hantaran belom buat lagi sebenarnya..
Barang2 semua kat rumah..
Tapi, tinggal nak touch up je..
Pasal saya recyle yang abang ipar bagi kat kakjed masa kahwin diorang dulu..
Kebetulan hantaran tu sama dengan tema kitorang..
Savee bajet kami tau..
Ye la, daripada dok berhabuk dalam almari tu, baiklah saya guna untuk kenduri saya pulak..
Hahaha! Takpe kan Jed kan?????? :P
Tunggu saya balik kampung dulu la nanti nak setelkan..
Owh ya, saya dah tambah cuti saya jadi 7 hari sebelum majlis nikah.
By the end of May saya akan balik kampung.
Banyak lagi kot urusan yang kecik2 nak disetelkan..
Sempatnya... :)


Pagi tadi dah babai2 kat kakjed, Meeya and si kecik, Ammar..
Flight diorang kol 3.00 petang ni..
Saya tak dapat nak hantar sebab dah banyak cuti saya ambik..
Tapi, bagus gak, nak mengelakkan kejadian banjir di KLIA nanti.. sob sob sob... :'(
Nasib baik parents masih ada kat sini..
Nanti takdelah sunyi sangat..


(-_-")

1 comment:

  1. alalalala, ciannye...nanti da tak dengar la suara meeya sebuk2 nak bgtau itu ini kat sayam time abam tepon...heheh....eh, huhuhu...sob sob gak... :(

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!