TQ!! Saya tak follow bukan bermakna saya tak sayang okay!

Wednesday, May 5, 2010

Macam mana nie?


Baru je sampai ofis, tiba2 dapat berita yang agak kurang enak. Saya baru dapat tau dari Syakirah pagi ni. Syakirah nye kawan kerja dekat pejabat pos bagitau, kalau nak pos kad kawin, kalau sampulnya ada tulisan or corak2, kena guna setem 50 posen punyer... Kalau sampul nya kosong, 30 sen pon dah cukup. Alamak, macam mana ni....? Saya dah pos kad2 kawin saya kat kawan2 saya guna setem 30 posen nye. Huhuhu! Ya, Allah..dugaan apa pulak ni...?

Pastu, saya try tanya Dalila plak, pasai die punya kad kawin pon ade corak2 gak. Dia cakap, ayah dia pon ada tanya kat pejabat pos, tapi, boleh je guna setem 30 sen punya. Ermmm.... Kawan2, benarkah penyataan ini? Sekarang ni, saya memang betol2 cuak.

Syak menambah, bergantung kepada posmen jugak la. Kalau die rajin, dia akan mai kelim dengan pengirim untuk tambah 20sen untuk setiap kad, kalau tak, dia tak hantar. Campak je ke laut. Waaaaaaaa!


(-_-")

2 comments:

  1. Hehehe.. posmen hantar jugak. nak buat cmne kalau tak tau kan. takpe2.

    ReplyDelete
  2. Superwoman:

    Tu la..harap nye, die anto la kan? :P..

    Naya la kalo posmen main campak je...:(

    ReplyDelete

Please leave a comment after reading ya! Wanna get to know you better..!